…але 5 років тому ми цьому не придали значення, бо вірили, що ми зможемо. ХЗ, як саме, але точно зможемо.
До нас звернувся клієнт, який відкривав новий бізнес, і йому потрібно рекламне оформлення автомийки Clean City. Вже був готовий дизайн-проект автомийки, але монтажники-підрядники чомусь бралися за роботу, а потім відмовляли клієнтові.
Тоді, він звернувся до нас зі словами: “Мені вас порадили, як компанію, яка вирішує будь-які проблеми”. Зізнаємося, після цих слів нас розпирала гордість, і з думкою: “А що ми, не козаки?”, ми одразу погодилися. Отут і почалося найцікавіше…
Коли ми занурилися в деталі проекту, у нашого інженера прихопило серце. На дизайні ключові елементи даху були виконані з композиту і з подвійним радіусом. Подвійним радіусом, Карл. Тобто, сферичні.
Уявіть аркуш паперу. Ви берете його до рук і скручуєте в трубу. Отримуете окружність із звичайним радіусом. А тепер уявіть, що цю трубу потрібно ще зігнути десь посередині, але не просто зігнути, а зробити це з плавними вигинами, і не розрізаючи аркуш. Так, це неможливо. Просто тому, що так працює фіика.
Ох, ми й намучилися з тим подвійним радіусом. Кілька листів композиту зіпсували на експерименти.

Але врешті решт, рішення виявилося таким очевидним. Не зовсім простим, але очевидним. По-перше, ми пояснили і показали клієнтові, чому це зробити неможливо. А по-друге, запропонували новий дизайн-проект. Не просто красиву картинку, а проект, який можливо втілити.
Після узгодження дизайну, швидко і класно оформили автомийку, змонтували все необхідно. І за кілька днів вона вже запрацювала.
А ми отримали корисний урок: інколи рішення буде очевидне, якщо подивитись на проблему під іншим кутом. Головне, щоб цей кут не був із подвійним радіусом.
