"Ми запустили іміджевий проект «Чому мені можна довіряти?». У цьому проекті маркетологи Вертикалі запропонували показати не лікарів-співробітників, а лікарів-людей. Щоб лікарі розповіли, чому вони вирішили стати докторами, які у них захоплення і як вони ставляться до життя.
Для цього Вертикаль розробили 12 різних сюжетів. 1 сюжет - 1 лікар. І кожен місяць міняли сюжет на новий.
В результаті, впізнаваність підвищилася не просто у окремих лікарів, а у всієї клініки в цілому."
Владислав Остапенко
Головний спеціаліст роздрібних продаж та обслуговування клієнтів D.Solutions
"Ми побачили, що підголівники – ефективний та м'який канал комунікації з аудиторією. Адже, фактично, пасажир опиняється сам на сам з рекламою. Він роздивляється макет, вивчає його. І завдяки цьому у нас є час пояснити споживачеві, в чому вигода саме нашої пропозиції.
Спеціалісти Вертикаль підібрали маршрути з найбільшим охопленням саме для нашої цільової аудиторії. Завдяки цьому, ми підсилюємо наше рекламне охоплення в офлайн-каналах"
Вікторія Зацепіліна
Начальник відділу внутрішніх комунікацій Пошук співробітників
"У наших HR-кампаніях ми намагаємося збільшити число потенційних співробітників.
Ми залучаємо не лише «гарячих» - тих, хто тут і зараз шукає роботу. А націлені ще й на тих, хто просто хоче змінити роботу. Та ще не думав, на яку саме.
Таким чином, ми потрапляємо в список можливих компаній, куди людина може влаштуватися. І зміцнюємо позиції МЕТІНВЕСТУ в розумах потенційних співробітників.
Пошук співробітників через підголовники - це гра на випередження."