SMM
Тут вам
і маркетинг, і продажі,
і круте позиціонування,
а не просто постики
Уля Пікалова / Дизайнерка + хороша людина
Найліпше smm будує стосунки з цільовою аудиторією. Це питання іміджу бренду. За допомогою таргету SMM класно працює на охоплення та продажі.
Які задачі закриває smm?
На це питання відповідає стратегія. Вона базується на цілях бізнесу, враховує поведінку цільової аудиторії, дії та позиціонування конкурентів і стан ринку в цілому.
Скільки буде виходити постів і сторіс?
Так, але потрібне чітке розуміння задачі. Для дрібного і середнього бізнесу через SMM можна класно презентувати свій продукт або послугу. Ми так робили для бізнесів ХоРеКи та сфери розваг. Для медичного центру – укріпляли імідж. Для мережі продовольчих магазинів – проводили складну роботу з презентацій акцій і навчання персоналу.
Чи підійде smm моєму бізнесу?