Упаковка
ВИРІЗНЯЙСЯ!
ОБИРАЙ СВІЙ РІВЕНЬ ПО ШКАЛІ СМІЛИВОГО КРЕАТИВУ:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ЛЮДА "ЛЮДОЧКА" ГАНОЧЕНКО / ДИЗАЙНЕРКА
Упаковка має розкривати найкращі сторони продукту, відображати його фішку. Вона має резонувати з покупцями, говорити до них. Якщо у вас хороший продукт, то людям буде приємно, що бізнес турбується ще й про естетику. Крім того, не забувайте, що "судять по обкладинці".
ЧИ СПОДОБАЄТЬСЯ НОВА УПАКОВКА ПОКУПЦЯМ?
А де стоятиме продукт? На полиці магазину у високій конкурентності з іншими продуктами? Чи у власному шоу-румі? Упаковка це не просто "обгортка", це бізнес-інструмент. Окрім естетики, вона вирішує низку маркетингових задач.
НАСКІЛЬКИ ЯСКРАВОЮ МАЄ БУТИ УПАКОВКА?
На дизайн-можливості та технічні можливості виробництва. Окрім самого дизайну, ми готуємо і супроводжуємо матеріали до продакшену, або ж виготовляємо упаковку самі.
НА ЩО ВАРТО ЗВЕРНУТИ УВАГУ ПРИ РОЗРОБЦІ ДИЗАЙНУ УПАКОВКИ?