Брендинг
БРЕНД – ЦЕ ТЕ, ЩО КАЖУТЬ ПРО ЛЮДИНУ, КОЛИ ВОНА ВИЙШЛА З КІМНАТИ.
ОЛЕКСАНДР "САНЯ" АВРУНОВ / БРЕНД-МЕНЕДЖЕР
Якщо ви продаєте за найнижчою ціною — то ні. Якщо ж бажаєте збільшувати маржу, або боретесь у висококонкурентному полі — обов'язково! Це те, що вас виділяє, те, за що вас люблять.
ЧИ ПОТРІБЕН МЕНІ БРЕНДИНГ?
Це кілька етапів розробки емоційної сторони вашого бізнесу. Тобто ми створимо образ вашого бізнесу і покажемо, як інтегрувати цей образ "у голови" людей.
З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ БРЕНДИНГ?
Грубо кажучи, інструмент для укріплення своїх позицій на ринку.
ЩО Я ОТРИМАЮ?
Мавпа зробить з тебе людину
Двійко атлетів започаткували свою справу – виготовлення унікального спортивного інвентарю. Вкрай брутального інвентарю, треба зауважити, – сумки з піском, піщані гирі, надважкі набивні м’ячі та еквіваленти каміння Атласа. І звернулися до нас, їх цікавили брендинг та розробка брендбуку.

Глянули на цільову, а там лють – стронгмени, бодірокери, бійці ММА. Люди, які зі свого тіла будують справжні фортеці й тарани до тих фортець. І стільки в тому було первісної, дикої, нестримної енергії.

Енергія ця виривалась назовні й носилася офісом, стрибала на рослини й колошматила себе в груди. Думали, вона нам офіс рознесе, та на допомогу прийшов бренд-менеджер. Він подружився з цією первісною енергією, і спрямував її у розбудову крутого повноцінного бренду.

Ця мавпа розповіла йому, що тільки коли переможеш себе, зможеш перемогти будь-якого ворога. Вона показала безмежність духу і силу волі. А ще навчила переможно ухкати.

На виході замовники отримали бренд-маніфест свого бізнесу – прямий, брутальний і чесний. А разом із ним усю філософію, правила застосування та приклади використання.

Тож якщо зайдете до нас в гості, не лякайтеся, якщо хтось гучно заухкає. Скоріш за все, ми просто радіємо крутому проекту.