
Перед нами постала задача із зірочкою – забрендувати корпоративне авто хлібозаводу.
Здавалося б, що тут складного? Задизайнив хліб, написав на макеті “Гарячий хліб” – і все, готово. Ось тобі і тепло, і хліб. Друкуй собі та брендуй авто.
Але ж ніт. Ми знайшли глибшу метафору. Ми відштовхнулися не від температури гарячого хліба, а взяли за основу сімейне тепло. Далі дизайнери розробили кілька сюжетів із членами родини, і все це об’єднали єдиною концепцію сім’ї, в якій дуже люблять хліб.
Коли брендування авто було закінчено, це виявилося так круто. На стінках хлібовозів з’явилися веселі персонажі. Вони дарували радісний хлібний настрій кожному, хто їх бачив.
Знаєте, якщо для виготовлення хліба використовують опару, то хіба ми могли не запаритися над концептом?
