Чи можливо якісно забрендувати авто із закритими очима? Відповідь знають uklon і наші хлопаки-макетники.
Наприкінці осені ми домовилися з uklon’ом про брендування трьохсот таксі. На той момент це було наше найбільше замовлення на брендування авто. Важлива річ – не всі машини уклонівські. Трохи більше третини – приватні автівки драйверів-партнерів. Це вам не безлика автомаса, а майже член родини для кожного водія. Тому вимоги до брендування були максимальні – як до якості робіт, так і до ставленні до автівки.
На 264 авто Лєонтіч каже: “А спорім, після 270-ї машини, я зможу uklon із закритими очима брендувати?!”. От і забилися.

І що ви думаєте?! Вже 271-ше таксі Лєонтіч забрендував із заплющеними очима. І 272. І всі подальші.
Щоправда, у нього одна умова була – коли він клеїть плівку, в боксі нікого не має бути. І судячи з того, наскільки круто були забрендовані ті автівки, здається, одне око у Лєонтіча таки було розплющене.
