Альтернатива бордам
ОПТИМАЛЬНІ БЮДЖЕТИ - МАКСИМАЛЬНЕ ОХОПЛЕННЯ. ЦЕ БІГ АЛЬТЕРНАТИВА БОРДАМ.
У НАС ПРАЦЮЄ.
ІРИНА "ФРАУ" РОІК / ПРОДЖЕКТ-МЕНЕДЖЕРКА
Реклама в ліфтах багатоповерхівок, підголовники в маршрутках, листівки в електротранспорті - ці канали комунікації стали крутою альтернативою бордам. Вони не залежать від сезонності, більш демократичні за ціною та мають значно триваліший час рекламоконтакту.
А ЯКА АЛЬТЕРНАТИВА?
Реклама в ліфтах охоплює 40% населення Кривого Рогу. Реклама в транспорті забезпечує понад 1 млн. рекламоконтактів на місяць. Хіба це не БІГ кампанія в рамках міста?
ЧОМУ БІГ?
Давайте порівняємо з бордами. Уявімо, що ви - медичний центр та орендуєте 5 бордів під рекламу. Це коштуватиме орієнтовно 25 000 грн. На цей самий бюджет ви можете розмістити рекламу у 800 ліфтах (40% населення) + 40 авто з підголовниками (а це - 300+ тисяч рекламоконтактів). Щоб охопити таку кількість населення, потрібно вдвічі більше бордів, а значить, витратите вдвічі більший бюджет.
ЯКИЙ ПОТРІБЕН БЮДЖЕТ НА ПОДІБНУ КАМПАНІЮ?