Айдентика
МИ ВПІЗНАЄМО ЛЮДИНУ ПО РИСАМ ЇЇ ОБЛИЧЧЯ.
КОМПАНІЇ ТАКОЖ МАЮТЬ СВОЇ РИСИ.
ОЛЕКСАНДР "САНЯ" АВРУНОВ / БРЕНД-МЕНЕДЖЕР
Айдентика – це спосіб ідентифікації. Наприклад, по м'язам, одягу, спортивній сумці ми розуміємо, що бачимо спортсмена. Так само зовнішні ознаки підказують, що перед нами медична клініка, а не кафе.
ЩО ТАКЕ АЙДЕНТИКА?
Дизайнер має проникнутися брендом. Тоді він найточніше відобразить суть бренду у дизайн-формі.
В ЧОМУ ЗАПОРУКА УСПІШНОЇ АЙДЕНТИКИ?
Логотип, кольори, шрифти, загальний стиль – лінії, форми, фігури. Через ці складові айдентика відображає певну риторику бізнесу – настрій, стиль комунікації, інтонації.
З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ АЙДЕНТИКА?