Що краще?
більше зображення чи юзабіліті
На першій сторінці нас зустрічають одразу постери із зображеннями пропозицій. Обираємо те що зацікавило, і переходимо на сторінку офера
Сторінка
оффера
  1. Одразу бачимо категорію в яку попали
  2. В збільшеному вигляді бачимо постер
  3. Дві основні кнопки слідують за глядачем разом зі скролом
  4. Основна інформація необхідна клієнту
Жовтий колір кнопки, що далі веде нас на сторінку форми зворотнього зв'язку.

Сіра кнопка - пропонує познайомитися з іншими пропозиціями
На екрані з'являється опис що відбудеться , якщо глядча натисне жовту кнопку

Сіра кнопка - пропонує повернутися "назад"
А тут бам, і БЛАГОДАРОЧКА!
І так, ми зафігачили вам телефон у телефоні, щоб ви змогли дивитися презентацію на телефоні поки дивитесь в телефон
Бургер
А далі ми показали, як виглядатимуть сторінки з оферами категорій.
можете свайпати зі сторони в сторону, чи подивитись як вони автоматично перелистуються